Наші переваги
1. Торсіонні осі та інші комплектуючі німецької фірми "AL-KO", європейського лідера з виробництва комплектуючих для причепів. Сучасні осі "Зроблено в Німеччині", які не потребують техобслуговування. Штамповано-зварний важіль для більш комфортної їзди. Важіль полегшеної конструкції виготовляється на новітньому технологічному обладнанні з дотриманням усіх стандартів якості. Не потребує техобслуговування, компактний дворядний кульковий підшипник змащений на весь термін служби.
2. Гаряче цинкування є простим та ефективним способом захисту сталевих конструкцій, а цинкове покриття утворюється за рахунок реакції між залізом і цинком, у результаті якої утворюється міцний сплав. Процес підготовки до цинкування включає в себе 7 хімічних операцій, які належать до технологічного циклу, що забезпечує відповідну адгезію покриття з поверхнею металу. Процес цинкування відбувається методом занурення за температури 425°С з використанням нового цинково-нікелієвого складу, який забезпечує високу якість покриття. Унікальність цинкового покриття полягає в тому, що воно створює не тільки антикорозійний бар'єр завтовшки 80-120 мкм, а й також забезпечує електрохімічний захист сталі. Висока якість покриття контролюється згідно з ISO 9001-2001. Покриття відповідає ДСТУ 9.307-89, ІСО 1461-89, СТ СЕВ 4663-84, В8-729, АSTМ-А123 і забезпечує гарантію експлуатації виробів, що цинкуються, до 30 років. Таким чином, незважаючи на те, що цинкове покриття від самого початку є дорожчим за лакофарбове, з розрахунку на тривалість життя виробів 25-30 років воно виявляється в кілька разів дешевшим, бо не потребує ремонту та нагляду, в той час як лакофарбове покриття потребує постійної інспекції та періодичного ремонту. Саме тому гаряче цинкування давно вже вважається найефективнішим способом захисту виробів від корозії і визнане як міжнародний стандарт.
3. Використання спеціальних гнутих швелерів. Полегшує конструкцію і підвищує міцність наших причепів, що особливо актуально для наших доріг.
4. Всі причепи розроблені нашими конструкторами з урахуванням специфіки українських доріг і вісімдесятирічного досвіду виробництва та експлуатації причепів.